15 Juni

Hejsan!

Har verkligen inget att göra, detta känns så jävla ovärt.
När man väl får sova då sitter man med världens jävla huvudvärk
i stället. Att man aldrig kan vara fri från något, det ska alltid vara smärta
eller något annat.

Just nu sittter jag och väntar på att peder ska hämta mig, så då blir det att fara hem
och sen bara ta det lugnt. Vad annars ska jag göra?

Jag gjorde ju världens jävla fail igår kväll, jag skulle byta avsnitt på datorn ( datorn var inkopplad i tv:N) Så jag
satte mig på golvet och sen så slant jag med handen och hela tummen vart typ krossad, nämen jag har i alla fall stukat den. Så nu har jaf fett ont i min tumme oxå :(

I går så spenderade jag min kväll hos Helena och spelade spel och bara umgicks. Var riktigt roligt,
nä nu ska jag ta och gå ner och vänta på Peder.

Skriver senare!!

PÖZZ

Kommentarer
Postat av: Paulina

har du fortfarande ont i tummen? :(

2011-06-16 @ 17:29:27
URL: http://pauizor.blogg.se/

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin