wihooi!!!

Hejsan!

Har inte skrivit på ett tag, men jag har jobbat för det mesta. Så har verkligen inte orkat skriva
eller haft något intressant att skriva om.

Men idag har jag jobbat, jag slutade egentligen kvart i 4 men jag satt kvar tills halv 8 och var social
med rebecka. Vi satt och pratade och flummade ganska mycket. Men är så det ska vara, hehe!
Jag jobbar imorgon med då har jag hel dag jag börjar kvart i 10 på morgonen och slutar halv 8 på kvällen.

Imorgon så kommer min älskade pappa upp och hälsar på!!! ska bli kul så efter jobbet så ska
jag fara dit och hälsa på. Sen så tog jag ledigt från jobbet på fredagen just för att kunna umgås
med pappa. Så tack igen Natalie för att du är så snäll och tog mitt pass!!

Men nu ska jag ta och se på film och sen typ sova.

PÖZZ

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin