jobba jobba jobba!

Hejsan!
Sitter just nu på jobbet, jag kan då säga er att jag är jävligt sliten.
har inte sovit så himla mycket nu på två dagar, pga att man har hittat på
en massa saker.
Jag har ju inte skrivit nu på ett tag, men jag har jobbat och sen så har jag gjort massa
saker under nätterna. Som i söndags då hade vi ju afterwork, det var hur jävla kul som helst.
vi badade och skrattade spelade vollyboll (men det gick inte så bra vi alla sög) Sen efter vollybollen
så får vi hem till mikke och spelade massa drick spel och satt och hade det roligt. Sen i går
så for jag och olivia till han igen och såg på film, vilket var riktigt trevligt och det vart
riktigt mycket skratt kan jag ju lova. I söndags kom jag hem kl 3 på natten och igår kl 4 på natten.
Så det har blivit många sena nätter, men kul har jag haft det.
Jag kan då säga er att jag har typ träningsvärk i magen av allt skrattande, jag har skrattat så mycket att
tårarna bara sprutar på en. Men som man burkar säga ett gott skratt förlänger livet.
Nu ikväll så ska jag bara ta det lugnt och typ sova!!
Jag slutar kvart i 4 så det blir typ sängen när man kom hem.
Näe, nu har ni fått veta vad jag har gjort dem senaste dagarna.
PÖZZ

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin