22 Juli

Hejsan!
tänkte berätta lite snabbt om min dag igår, först så jobbade jag från kvart i 10 till halv 8.
sen efter det vart det att skynda sig hem och fixa sig iordning inför kvällen, vilket betyder
att vi får till trästocks. Jag kan då säga att jag hade jävligt roligt, skrattade som fan. Men nu dagen efter
kan  jag då säga er alla att jag är ganska trött, kom ju hem först halv 6 på morgonen. Men jag är i alla fall
inte bakis vilket är ett + i kanten, men det är ju inte precis taggande att jobba kväll.
Men kan man supa kan man jobba! det är så jag ser det. Jag är ju ledig imorgon så får vila upp mig
då.
Men just nu sitter jag på jobbet, började för en halvtimme sen och slutar halv 11 ikväll. Men det gillar vi,
eller nja inte precis med det är bra med pengar.
Igår kväll så gick ju min älskade kamera sönder, så nu blir det väl att skicka in den på lagning.
Fattar verkligen inte hur den kunde gå sönder, men den lyckades tydligen.
Aja, ikväll ska jag försöka få bilderna från olivia så får ni se dem.
Men nu ska jag återgå till jobbet.
Skriver kanske mer ikväll om jag orkar!
PÖZZ

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin