Knasigt

hejsan alla glada!

Det var ett tag sen sist jag bloggade, men så kan det vara.
Har ändå inte haft något roligt att berätta. i alla fall
så ska jag samman fatta den  föra veckan lite snabbt.

jag har bara tagit det lugnt och umgåtts med nära och kära.
Men sen har jag och Nattali byggt en " iglo" den är awesome.
Kommer fixa bilder på den senare idag. i alla fall sen har man
sett på film och sånt. Helt enkelt bara en lugn vecka.
Igår så började vi möblera om typ hela huset.
Så jag fick ta Williams och Nattalis rum och dem
tog det gamla vardagsrummet och mitt rum är
deras garderober och typ ett "gästrum" så det
var faktiskt kul. Så nu har jag tänkt att ni ska få
ta och se bilder på mitt förra och
mitt nya.
FÖRE





Det var mitt gamla rum!

NU






Så ser det ut nu, fick ett betydligt större rum än jag hade förut.
Så jag är ganska nöjd.

Näe, nu ska jag ta och hitta på något annat.
Skriver mer senare.

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin