Helgen!

Hallu!
I fredags efter skolan så drog jag och Paulina hem till Sanna och umgicks med henne.
Vi for och käkade och tog det lugnt och pratade och sånt där. Sen senare på kvällen så for
Paulina hem, så då var det bara jag och Sanna kvar. Vi tog det lugnt och spelade Wow och
såg film, efter ett tag typ tre på natten så beslutade vi oss för att gå och lägga oss och sova.
Trötta som vi var så somnade vi rätt fort. På lördagen så fortsatte vi spela WoW och såg på
tv och pratade. Var där tills halv 10 på kvällen sen for jag hem till lilla Ånäset.
Så tack för helgen mina underbara vänner, var riktigt roligt. Detta måste vi göra om helt klart!! <33
Sen idag har jag verkligen inte gjort mycket alls utan bara tagit det lugnt. Så nu ska jag väl inte göra
så mycket mer. Ska väl sitta på facebook och spela. Imorgon så blir jag ledig från skolan då jag ska
fara till sjukhuset och röntga mitt knä. Så skriver väl mer imorgon eller i natt. Ni lär väl se!
PÖZZ

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin