8 Augusti

Hejsan!

sitter hemma och bara tar det lugnt, igår jobbade jag min sista dag.
Det var tråkigt att säga hej då till alla, jag kommer sakna alla där. Det
bästa jobbet EVER!! trivdes så jävla bra där, cheferna var hur underbara som
helst och alla som jobbade där är helt jävla amazing. Alla skratt vi har haft både på
jobbet och utanför, allt galet vi har hittat på, alla myskvällar som man hade. Allt kommer
jag sakna, det är helt klart den bästa sommaren. Så tack till alla som har gjort min sommar!

Anyway, nu under mina lediga dagar så ska jag bara ta det lugnt, sen ska jag fara ner till
Stockholm och vara där i en vecka. Kommer bli underbart, jag ska försöka ta och träffa Paulina och
Sanna innan sommaren slutar och skolan börjar. Så hoppas att vi alla har tid samtidigt, för jag saknar dem enormt
mycket<3

Näe, nu ska jag ta och kolla på facebook sen bara ta det lugnt och njuta av min ledighet.



PÖZZ

Kommentarer
Postat av: Paulina

Ja vi tre måste träffas!:) När kan du ta dig in till Umeå?;)

2011-08-09 @ 12:21:42
URL: http://pauizor.blogg.se/
Postat av: Paulina

s: men ok:( Då blir det kanske svårt att träffas:(

2011-08-10 @ 12:07:19
URL: http://pauizor.blogg.se/

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin