5 Augusti

Hejsan!
Sitter på jobbet, det är ingen som är här och badar idag. Men
det är inte så konstigt med tanke på att det regnar. Jag har i alla
fall ringt och beställt lunch nu, så snart ska jag ta och springa upp och
hämta den.
Jag kan då säga er att det här har inte varit min vecka, allt har typ hänt mig.
Först så lämnade jag in min mobil på lagning, sen så i tisdags så försov jag mig.
Och idag ska min kamras skickas in på lagning, och så försov jag mig idag med.
Men anledningen till att jag försov mig är att väckarklockan börjar bli konstig, den ringer
inte fast jag har ställt den. Så ska ta och kolla på det där när jag kommer hem, känns bara förjävligt
att dem sista dagarna jag jobbar så ska jag försova mig.
Igår var jag och spelade bilbingo, var riktigt kul. Men jag vann inget, jävla skit spel.
Men jag hade kul det är det som räknas, sen när jag kom hem så väntade jag på att olivia
skulle sluta. Så när hon hade slutat får jag hem till hon och umgicks riktigt trevligt, vi såg på baksmällan
och bara pratade och hade kul.
Idag är det sista dagen jag ser Olivia, för hon jobbar bara ikväll sen far hon hem imorgon. Kommer fan sakna hon, vi har haft så jävla kul under sommaren. Både på jobbet och efter, alla skrattattaker vi har haft alla sena nätter och alla pratstunder. Kommer sakna allt!
Anyway jag jobbar tills kvart i 4 idag, och då blir det att fara hem och göra sig i ordning. Sen kommer hela släkten. Jag jobbar min sista dag nu på söndag, det känns konstigt att man snart slutar jobbet. Jag kommer sakna alla här. Jag har haft det så jävla kul under dem här veckorna, men samtidigt ser jag fram imot lite ledighet. Speciellet innan skolan börjar, men nu ska jag ta och avsluta det här.
Det har blivit ett riktigt långt inlägg idag, kommer säkert fler oxå.
Fast inte lika långa ;) hehe
PÖZZ

Kommentarer
Postat av: Olivia

åååh, vad jag kommer sakna dig med! men snart kommer du till mitt östersund, då ses vi igen! <3

2011-08-06 @ 10:39:56
URL: http://ofilipsson.blogg.se/
Postat av: SANNAA

s: jahaa, ja men vi får göra något i veckan eller nåt :)<3

2011-08-07 @ 21:04:08
URL: http://umegirl.blogg.se/

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin