3 Augusti

Hejsan!
Sitter just nu på jobbet, har gjort klart allt för att öppna nu är det bara att vänta ut tiden.
Jobbar heldag idag, känns ganska drygt men jag är ledig imorgon. Sen så är det bara tre dagar kvar
av jobbet. Känns så sjukt att man redan jobbat 8 veckor, jag kommer sakna alla här på jobbet.
Har haft så kul med alla, men förhoppningsvis så träffas vi ändå.
Idag efter jobbet så ska vi från jobbet fara in till umeå och spela laserdome eller.. dem som kan ska
spela laserdome. Så det kommer bli kul, det är det sista jag kommer hitta på med dem så jag tycker det
kommer bli väldigt kul.
Idag fyller Olivia år oxå så jag tycker ni ska säga grattis till hon!!!
Sen igår så lämnade jag in min mobil på lagning, känns så tomt utan den. Så nu måste jag
ha en jävla gamnokia i 3 till 4 veckor!! Men jag får väl överleva.
Mer än så har det väl inte hänt.. :D
PÖZZ

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin