27 Augusti

Sitter bara hemma framför tv:n med datorn. Jag har inte gjort något alls idag, vilket känns jävligt bra.
Men funderar på att gå och fixa i ordning mitt rum, men vet inte om jag orkar. Får se, jag har i alla fall satt
upp mina tre ikea hyllor som jag fick. Så nu är det bara bordet som ska in där, sen så är väl det mesta klart.
Igår när jag kom hem från skolan, så sov jag. Jag sov hela jävla natten tills imorse, helt sjukt. Men det
var något skönt kan jag då säga, Anyway!
Jag kollade nyss på massa bilder ifrån sommaren, vilket var roligt jag började skratta bara av tänken på
alla saker vi har gjort. Jag saknar allt från sommaren, var hur underbart som helst.
Men nu har jag inget mer att säga. SÅ hej då gött folk!!!
PÖZZ

Kommentarer
Postat av: Olivia

jag saknar också allt! så himla fin sommar :) kan sitta och skratta hur länge som helst åt alla tokiga saker :)

2011-08-28 @ 16:03:57
URL: http://ofilipsson.blogg.se/

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin