26 Augusti

Hejsan!
Jag har inte skrivit på ett tag, man har verkligen inte haft någon ork eller tid till att skriva.
Men som sagt så var jag nere i sthlm i en vecka och har umgåts med min pappa. Var riktigt
roligt att få vara där, sen så åkte jag med dem upp hit men vart så sent på söndagen så jag fick
sova hos Natalie och William tills på måndag eftersom skolan började då. Så nu har jag gått i skolan i
en vecka och jag kan då påstå att det är riktigt drygt att komma tillbaka. Man har som inte lärts sig än
att kliva upp så tidigt.
Aja, skolan har gått bra och nu är det äntligen helg. Vilket känns riktigt bra, så ikväll så
ska jag bara ta det lugnt. Kommer säkert somna direkt jag kommer hem.
Aja nu ska jag lyssna på lektionen.
PÖSS

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin