12 Augusti

Hejsan!
Jag har druckit alldeles för många kaffe koppar i natt, Så kan inte sova.
Det jag har gjort under tiden är att städat mitt lilla rum, sen gått igenom massa
med skit. Börjat packa lite grann inför imorgon, ni som inte vet vad jag ska göra imorgon
så är det i alla fall så här att jag ska fara ner till Stockholm och vara där i en vecka. Hos min
underbara pappa, som jag har saknat enormt mycket. Ska bli kul att få vara med han igen och
umgås. Så det blir inte mycket skrivet på bloggen den veckan, men ska ta massa bilder och bloggar
sen när jag kommer hem igen.
I alla fall, imorgon så ska jag ju ner till Stockholm, ska flyga för första gången i hela mitt liv.
Känns spännande, jag är typ lite nervös eller nåt? Men ska i alla fall bli spännande och kul.
Planet går från umeå 11,25 så jag är framme 12,25. Det går som fortare att åka flyg (eller heter det åka? man kanske ska säga flyga?) Anyway, det går i alla fall fortare än tåg och buss. Men hur som helst så förstår ni nog
att jag är JÄTTE TAGGAD!! inte så himla svårt att förstå.
hur som haver, så känns det konstigt att inte jobba. Saknar mitt sommarjobb och alla som jobbade där. Men det
är ändå skönt med ledighet innan skolan börjar. Men jag kanske hinner skriva mer ikväll innan jag går och lägger mig. Det får vi se, om inte så får ni ha det bra och ni som känn mig och vill mig nått så når ni mig på telefon.
Jag är tillbaka antingen den 20 eller 21:a så då blir det att blogga.
Hejdå alla mina glada bloggläsare!
PÖZZ Loveya <3



Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin