Uppdatering.

Hejsan!

I torsdags så var ju maja och henka här, sen så ringde min kusin och ville att jag skulle
supa med hon. Så då vart det bara att fixa sig sen fara. Kvällen vart ju som den vart, till
en viss del så var det kul. Jag gick la mig klockan 4 på morgonen då.

Sen igår så vaknade jag kl 9 och var fett jävla trött, så då tog jag och min kusin det bara lugnt
och andades. Sen så vart det att vi pimlade kaffe med Elin och sen tog vi en sväng runt robban med
bilen. Anna och jag åkte senare hem till mig och satt uppe till 2, sen så somnade jag jävligt fort. jag var
grymt jävla trött.

Idag så är det fint väder, så har tänkt tillbringa mesta dels av tiden ute i solen och försöka bli brun,
Senare idag så vet jag inte vad som händer. Allt beror på hur jag känner mig om jag vill hitta på nått eller
inte. Aja nog tjatat om det, Nu ska jag ta lite kaffe och sen sätta mig där ute.

Pöss

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin