Vill sova men kan inte!

Hejhej!

Ja! jag skulle redan sovit nu, men jag ligger bara och snurrar runt i sängen.
Kan fan inte sova, har sett på 2 filmer ska väl ta och se en till och se om
jag somnar.

Hoppas jag kommer somna nån gång för jag ska upp om några timmar,
så måste ha lite sömn iaf.

Så som det ser ut just nu är :

* Feber

* fortfarande ont i halsen

* trött

Så ingen bra kombination men jag får ta och härda,
Ska iaf till skolan imorgon har juh ändå bara en lektion så,
Mami ska ta och ringa till vårdcentralen imrn och boka en tid
ska fara och kolla om jag har halsflus.



Näe nu ska jag ta och se film
men höres  imrn!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Härlig bild =)

2010-09-17 @ 12:34:16
URL: http://nichle.devote.se

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin