Tisdag!

Hejhej!

Man känner sig verkligen som en strandad val, för min
käraste kusin har sin bil på lagning, så vi är fast i bygde.

Men det är ändå kul här för vi har varandra, Och det är juh awesome.

Iaf imorse så trodde jag att vi började halv 9 som vanligt, så jag kliver upp kl 6
och gör mig i ordning och far i väg till stan. När jag är i stan så går jag och nattali till
jb, och sitter där sen så kollar jag på klockan och då är den 20 i 9 så jag börjar juh
fundera och sen så kollar vi på schemat och då började inte vi förren halv 10, så jag hade
kunnat haft sov morgon.

Nu ikväll har jag ingen aning om vad vi ska göra.
får se va som händer.
det blir en gammal bild, för jag har ingen kabel till min mobil.



Harne hoj!

Kommentarer
Postat av: Nattali

Jag ska göra det ;)

2010-09-07 @ 23:04:09
URL: http://nmmw.blogg.se/

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin