Måndag

Hejhej!

Jag har inte gjort så mycket idag, men jag hade iaf bara en lektion idag,
plus sovmorgon.
Just nu händer det absolut inget, funderar på att se film och typ somna.
Är sjukt trött fast jag har haft sovmorgon.

Jag är värsta less på allt nu,

* Har ont i halsen, gör skit ont att svälja.

* ont i huvudet.

* Och så är man trött.

Det blir ju inte bättre, så jag funderar helt seriöst ta och sova,
så blir det en ny dag imorgon och då kanske det är bättre.
Man kan iaf alltid hoppas.


Så här känner jag mig nu..

Sen vill jag bara påpeka,
Att vilka jävla idioter det finns,
hur jävla omogen får man bli,
Vafan ta andras värde saker
är bara dålig stil. Jag bara hatar såna
För man har väl ändå lite respekt för
andra människor. Du har för fan en egen
vad ska du med en till då? Det kan man juh undra
sig, Nä jag tycker verkligen att det är onödigt,
speciellt om du ändå har en egen!
Hoppas du får tillbaka den, eller en ny.

Det var nog allt jag hade att säga idag,
skriver mer imorgon.

God natt!



Kommentarer
Postat av: Nattali

Jo jag får helt enkelt hoppas på det bästa.. :P:)

2010-09-13 @ 22:22:06
URL: http://nmmw.blogg.se/

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin