Jag vill sova!

hejhej!

Min sista lektion ägde som fan, (datakunskap)
Jag, Nattali, Louise och Dedunu var klara med arbetet så
vi hade inget att göra.
Så det började med att vi inte skulle ta i golvet.
Sen så började vi leka kurragömma i skolan. Så
vi sprang runt där och gömde oss. Så det var våran
lektion idag. Den var grymt rolig.

Nu är jag i alla fall hemma har lust att gå och lägga mig
i sängen och se på nån film. (och somnar till den)
Men det är som inge bra för då kommer jag typ inte
kunna sova i natt. Får se vad jag ska göra.

Jag har lust att gå ut och fota lite, men jag vet inte
om jag orkar det, och om inte jag gör det nu så blir det
mörkt. Tar kanske det i helgen.

Hur har eran onsdag varit?



Kommentarer
Postat av: Alina

Se till att köpa något för alla 50öringar du har, för imorgon försvinner den! ;)

2010-09-29 @ 19:22:29
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin