Film dag!

Hejhej!

Idag så var det jätte dåligt väder så jag har sett film hela dagen lång, enda sen jag vakna.
vet inte hur många filmer jag har sett idag men många är det i alla fall.

Imorgon så har vi ingen webbdesign så jag börjar, halv 1 grymt skönt med sovmorgon,
och att mami ska åka ner till umeå så jag kan åka med hon, så då får jag sova längre.

I alla fall så vill jag göra en liten film tips nu idag efter som jag har sett film hela dagen,
jag såg den hära filmen igår men det gör väl inget?

Ni borde ta och se The Last song!



Den är sjukt bra, sorglig men bra.
Så jag tycker ni ska ta er tid och se den!
för den är grymt awesome.

Nu ska jag i alla fall ta och se på en film innan jag somnar
sen ska jag sova!

Så God natt
allihopa!

Harne Hoj!

Kommentarer
Postat av: frida

jätte bra film :D

2010-09-20 @ 16:35:13
URL: http://mysweetdreams.blogg.se/

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin