Slutat!

Hejhej!

Jag slutade halv 2 idag, men jag sitter kvar i skolan och
fixar saker. Jag kommer ta den vanliga bussen 20 över 4.
Men eftersom jag har en sån snäll bror så får jag åka ensam.
För han tar 25 över tre bussen.

Vi fick sluta tidigare från datakunskapen, för det fanns som inget
att göra vi gick igenom ett program sen var det inte så mycket mer.

När jag kommer hem så ska jag äta, jag är jätte hungrig åt som sagt bara
2 mackor till lunchen. Så jag ska äta mig jätte mätt när jag kommer hem.

Vet inte när jag ska gå från skolan, men det blir väl snart.
För jag orkar inte sitta kvar så himla länge.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej det förstår jag. tvål är inget jag tycker smakar gott.

2010-10-13 @ 15:29:43
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin