Beställt

Hejhej!

Har precis klickat hem nya underkläder, skit söta
var dom. Så nu är det bara att vänta tills dom kommer.

Idag så har jag varit med olivia och vi såg på Wallander,
det var värsta spännande. Jag har till och med varit och
matat min kusin katter och gett dom lite kärlek.

Nu har jag tänkt ta och duscha och efter det
ska jag nog ta och se ett avsnitt av sex and the city
och sen ta och sova lite.

Tyvärr blir det bara gamla bilder just nu
men ska verkligen försöka ta några nya,
så fort som möjligt. Se om jag hinner ta någon
snabb bild idag, om inte ska jag verkligen
ta mig ut imorgon fast det är kallt och
blåser. Måste ha nya bilder.



Kommentarer
Postat av: Matilda sandén

Ååh vilken fin blogg du har! :-)

2010-10-05 @ 22:42:32
URL: http://bymatilda.com
Postat av: Johanna

aldrig fel med underkläder :)

2010-10-05 @ 22:52:46
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin