var ett tag sen!

Hellu!

Det var ett tag sen man skrev, så nu tänkte jag uppdatera lite gran.
jag vaknade kl kvart i fem för att jag skulle hinna med allt. Men
var av att när jag vaknar och ska kliva upp ur sängen så drog det i
ryggen och jag tänker bara jaha, då var man stel igen. Så jag i tron
på att det ska släppa efter en varm dusch. Men nä inte det så när jag gör
något med höger arm (plockar upp något) så drar det i ryggen. Så
det visar sig att jag har sovit jätte konstigt i natt så jag har sträckt ryggen.
Jätte kul, eller inte. Har sträckt ryggen förut och det är inte det skönaste.

Så nu ska jag smörja in ryggen med tigerbalsam och sen fara till skolan och
se glad ut. Pinsamt att lukta tigerbalsam i skolan, men nått måste jag i alla fall
göra. Nog om min morgon.

Idag kvart över två så ska jag ha utvecklings samtal. Så jag berättar senare om hur det går
Sen under veckan så har det varit riktigt lugnt i skolan och hemma. Har för det mesta suttit och
spelat facebook spela dagarna långa.
Igår så kom mina underbara kusiner förbi och jag och Helena spelade kort. Det var riktigt kul faktiskt.

Nu ihelgen så har jag inge planer om vad jag ska göra, blir väl att göra sena skola arbeten så
det är klart.

Men ni får ha det bra och läsa det här och så får ni kolla och se om jag har skrivit
senare.

Pöss!



Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin