Sorry!

Hellu!

Har inte bloggat, något alls den hära veckan. Men jag har varit i Stockholm hela veckan
hos min pappa. Så har absolut inte haft ork till att blogga eller lust.

I alla fall just nu sitter jag på bussen på väg hem, är flera timmar kvar tills jag är
i umeå, sen ska jag där i från vidare till lilla ånäset. Har ingen aning om var vi är nu,
Men vid 4 så ska vi stanna och äta, vilket är bra för jag kommer vara hur hungrig som helst.


Veckan i Stockholm, berättar jag senare om, ni kommer få några bilder också
jag har inte fotat så mycket men lite bilder har jag i alla fall, och det får ni nöja er med.

När jag åkte ner till Stockholm, så funkade inte internet på bussen, men nu funkar den.
hoppas att den funkar hela vägen också.

Näe, nu hade jag tänkt ta och se på en film.


Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vilken vacker blogg du har! Och vilka coola bilder du tar! =)

Kram!

2010-11-07 @ 14:58:57
URL: http://jonnajinton.se/

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin