Slutat

Hellu!

Nu har jag slutat, slipper vänta tills halv 4. Men ska vänta på att min lärare kommer
tillbaka så jag kan säga till hon att jag har lämnat in allt. Och sen bär det av mot
busstation och ta 25 över tre bussen.

Senare när jag kommer hem så ska jag nog ta och sova.
får se eller fota. Det vet jag inte riktigt än, får fundera på det.

Det ända jag behövde göra idag på svenskan var att snacka om mitt betyg
och sen rätta en uppgift och skriva om dagen. Så det gick snabbt. Näe nu ska jag
sitta vid facebook en stund och sen går jag till bussen.

Harne hoj!



Kommentarer
Postat av: Johanna

skönt och sluta tidigt :)

2010-11-12 @ 14:44:00
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin