orkar inte men vill ändå!

Hellu!

Jag orkar verkligen inte blogga, men jag vill blogga. Men har verkligen
inget nytt att säga.

Just nu sitter jag hos Nattali och spelar facebook spel, ska sova här hos henne
tills imorgon. Kommer bli kul. Har inte sett hon på flera dagar.
Vi har lekt med hundar och skrattat åt mina fails.

Ska verkligen försöka skriva så mycket som möjligt, men
bli inte ledsna om jag inte har skrivit något. Jag kommer
skriva minst ett inlägg per dag.


Lilla charlie är så söt, vi busade med han jätte mycket så han var helt slut sen.
Stackare.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Javisst är det!



hade du det bra i sthlm?

2010-11-11 @ 08:16:15
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin