Måndag!

Hellu!

Har ganska nyligen kommit hem från en spring tur med olivia,
var faktiskt riktigt skönt att få komma ut och röra på sig.

Idag på skolan var det bara drygt, hade ingen motivation alls.
Men jag kämpade på ändå. Imorgon är vi lediga från skolan
varför vet jag inte, men vi är det i alla fall. Så då ska jag ändå
upp tidigt och följa med Olivia ner till hennes skola i Robertsfors
och vara där.

Sen får vi inte glömma att LOUISE fyller 16 idag, så då
tycker jag att alla ska gå till hennes blogg och Gratta henne!

Så nu får alla ha en fin måndags kväll, för det ska jag
ska spela spel med Nattali och William. Awesome!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: STEPHANIE NILSSON

BESÖK, LÄS, KOMMENTERA & FÖLJ MIN BLOGG. JAG VET ATT DU INTE KAN LÅTA BLI ;)

KRAM!

2010-11-22 @ 21:41:35
URL: http://deliciousblondie.blogg.se/

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin