helgen

i fredags så var det juh valborg, och ja det ända man kan säga är väl att kvällen/natten var galen
men inte så konstigt när jag och timon är i farten. vi sov juh i bilen också och det var hur kallt som helst men det gick, sen har man juh alltid ett stor fråge tecken på nått som hände under kvällen och mitt och timons var ( hur min mobil hämnade på golvet under natten, för jag hade lagt den i ett fack) så det är en stor fråga.

I lördags så vare bara att ligga hemma och se på film och käka chips, man var så slut körd efter natten
riktigt skönt att bara ta det lugnt.

och idag har jag bara suttit och spelat spel.

snart blir det att se film och sova



Nattali är bäst<3

pz

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin