drygt

Har haft ont i huvudet hela veckan, hur drygt som helst för jag har inte
varit i skolan på två veckor nu på grund av huvudvärk. Menmen har redan
fått min remiss till ögonröntgen, ganska skönt att det gick så snabbt.
Så måndagen den 31 så ska jag tillbaka till sjukhuset.

just nu sitter jag uppe och spelar spel med min mama och min käraste kusin.
klockan börjar bli mycket, man ska väl snart ta och lägga sig. ( men inte än )
annars har min dag varit hyfsat lugn, har legat ute i solen en stund.
Jag har till och med varit hos mormor och morfar, sen när vi kom tillbaka
från dom så vart det att spela ruter sju.

nämen nu ska jag koncentrera mig på spelt
( önska mig lycka till )
Jag bjuder på Face

sov gott när ni sover

pz

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin