Tisdag

Hejhej!

Idag så har jag bara haft en lektion, man kan inte precis säga att det var nån lektion,
men kul hade jag.
senare på dagen så var det brännbolls tunering.
9b är juh som Awesome!

Jag har till och med fått träffa lill Elma idag.
gu så söt hon var, jätte liten och mjuk.

snart ska jag och nattali fixa massa saker:
som t.ex klippa mina toppar och leta efter kläder m.m

Men jo juste! jag har inte rökt på två dar, jag är fan stolt.
Visst är man sugen på att ta en cigg när alla andra röker, men
jag klarar mig. Nattali hon bangade från våran deal, så jag får
klara det ensam.

Men nu ska jag vänta på att Nattali kommer sen så ska vi börja fixa,
och efter det ska jag sova.

skriver mer imrn mina små gulliga läsare.
pusspuss (A)

pz

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin