Måndag

HejHej!

Igår så kom min kusin förbi och senare for vi ner till robban och hyrde en film och
såg på den. Senare så tog vi och sov.
Imorse så kliver man upp kl halv 8 och ska göra sig i ordning för skolan,
men det är bara tre dagar kvar nu, hoppas att man får ett G men vi ser juh på
trosdag, och om jag får ett G så kommer jag få en present från mormor och morfar.
Ska bli intressant, just nu så sitter jag hemma hos mig, for hit med Helena och väntar på
att anna ska komma, för då ska vi fara och basta och bada.
efter det så ska jag tillbaka till robban, jag bor där i veckan me.

Men ni alla får hare bra! så ni kan nå mig på telen.



Pz

Kommentarer
Postat av: Conraddina

Great site, keep up the great work

2011-09-16 @ 07:11:48
URL: http://conraddina.blog13.com

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin