Laaaan!

Hejhej!

Igår så kom Adam med sin dator, så jag Nattali,Wille och Adam satt och spelade
Bf2 ( Battlefield 2). Efter det så vart det att jag och Nattali satt och spelade
på King.com, hur kul som helst.

Vi satt uppe hela natten och spelade massa olika spel, jag tror att vi
slutade spela där vid halv två tiden på dan. så vi spelade hur länge som helst.
Efter det så vart det att man somnade, sen kom mina käraste Kusiner och hälsade på,
Jo juste!
jag och Nattali var hur pigga som helst i morse så vi tog och spelade kubb kl 8 på morgonen.

men nu ska jag bara ta det lugnt!
pusspuss

PZ

Kommentarer
Postat av: Hermanhanne

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-09-21 @ 12:13:22
URL: http://hermanhanne.blogfuture.com

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin