im bad

Hejhej!

Som sagt så har jag inte uppdaterat på hur länge som helst, men ni ska få en snabb och kort
förklaring av vad jag har gjort sen i Söndags.

Söndag: Vaknade hur trött som helst efter en rolig natt me bruden som vanligt,
senare på dagen så kommer min käraste kusin och hälsar på, och hon skulle bo ensam
i veckan så jag följde me hon ner till robertsfors för att jag har juh sommar skola under veckorna
Så då får vi ner till hon och så var vi vakna hela natten.

Måndag: var juh vaken hela natten, ganska sliten till skolan, satt i skolan i
4 timmar, sen for jag hem till anna och väntade på att hon skulle komma hem
sen for hon och jobbade och jag for till ollä, sen hyrde vi en film och for hem till mig
och såg på den.

Tisdag: Skola i 4 timmar, sen hem och vänta på anna,
sen for vi och tog en kopp kaffe hos mig sen spelade vi kort och senare for hem.

Onsdag: skola i 4 timmar, sen väntade på anna, när hon väl kom hem så
hade vi inget för oss att göra så vi for till oss igen och tog en kopp kaffe och spelade kort
jag vart som hyper som vanlig men vi somnade iaf inte förren halv 5.

Torsdag: skola i 4 timmar, sen hem till anna och vänta på att mami skulle
komma och hämta mig och nu sitter jag här och väntar på att Timon ska ringa mig.
ikv blir det att städa tills imrn.

Och imorgon är det juh midsommar, skriver mer imrn vad som händer då

men min vecka har varit jätte bra, har varit med min älskade kusin så :)


Jag bju.

pz

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin