dålig update

Hejhej!

jag vet att jag inte har skrivit nått på en hel vecka nu, men Timons dator var inte bara lite seg.
Så ska dar en kort uppfattning om veckan.

Som sagt så har jag varit i Vns hela veckan, vart med timon och massa andra,
följde me hon till skolan och man fick juh åka lastbil, sen har man haft galna nätter
om inte man spelade volleyboll så kap körde man, haft sina nära döden upplevelser,
och skrattat och allt. Men kul har man haft.

Just nu sitter jag här, och gör absolut inget.
får se vad som händer senare.

pz

Kommentarer
Postat av: Natta

vaaaa, klaga du över min dator ! Inte bra, inte bra ;D haha

2010-06-06 @ 20:40:52
Postat av: Natta

jodå men de kallas tålamod lilla du :D

2010-06-07 @ 00:43:42
URL: http://nattiisss.blogg.se/

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin