kass update


jag har varit riktigt dålig på att uppdatera bloggen, men jag har inte haft orken att blogga, sen
har jag inte gjort så himla mycket heller. men ska väl dra det lite kort fattat.

förra lördagen så for pappa tillbaka ner till sthlm, sen på kvällen så fick vi en hund,
så vi är som en fodervärd åt han men finns en risk att det blir våran, så resterande av dagarna
så har jag badat vart med natta nån dag oxå.

igår så var det juh öltältet men jag hade ingen lust att gå, för jag har blivit sjuk så jag låg bara i
soffan och kollade på film.
men nu ikv så blir det att fara dit med sin underbara släkt.

Jag ska försöka skriva imrn med, plus bilder.

Harne hoj!

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin