Dagen :)

Hej/ godnatt allihopa!

jag har precis kommit hem från promenaden men vovven. (känner mig fan duktig)
Det var ganska skönt att vara ute och gå, i alla fall så har vi haft hunden nu i en vecka,
har varit ute och gått med han varje dag.

Anyway, så idag har jag umgåtts med min kusin och hennes kille, och så var adam där ett tag oxå.
dagen börjar med att man blir uppväckt av hon, sen har vi bara suttit och pratat lite strunt hit och dit.
det är typ det jag har gjort idag.

men igår så vet ni att jag for till öltältet, var där med min underbara släkt, tråkigt nog
så fick jag ont i huvudet, men höll ut ändå.

imrn ska jag upp kl 9 för att gå ut och gå med hunden, sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra,
får se ska kanske höra av mig till Anna och se vad hon gör.

men nu ska jag kolla runt lite och spela the sims 3

så go natt

Harne hoj!


vovven :]

Kommentarer
Postat av: Karolina G

Hej! jag lottar ut mitt twilight porträtt!för att tävla kika i min blogg. KRAM

2010-07-23 @ 02:14:39
URL: http://crasy-k.devote.se

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin