Nyår!

Hejsan!

Det var ett tag sen jag skrev men jag har inte orkat skriva,
har som inte gjort något speciellt ändå. Förutom att fira
jul. Men min jul har varit helt okej, umgicks med släkten och
familjen. Men nog om det, för nu är det nyårsafton
så idag ska vi välkomna ett nytt år.

Så nu ska jag väl ta och börja fixa mig, och så.
Sen senare så ska jag bara ta det lugnt och fira
men släkten och nära och kära helt enkelt.
Kommer bli mysigt att bara ta det lugnt i år och
umgås med nära och kära.

Näe, nu blir det att ladda upp kameran och sen
gå och duscha. Så jag kommer inte skriva mer ikväll
men jag ska försöka skriva imorgon.

Så jag säger väl nu i stället!
GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin