Måndag!

Hellu!

Nu idag är det den sista skoldagen sen får vi jullov.
Fan va skönt att få sova hur länge som helst.
Så jag längtar jätte mycket till vi slutar.

Vi ska vara kvar på skolan till tidigast 19.00 men
får vara här tills 00.00 men eftersom jag pendlar
så går det inte så många bussar, så jag fick
ta en buss som går kvart över 6.
Så då blir det skönt att få slippa vänta
så länge på en buss.

Nu har jag ialla fall webbdesign men vi håller på med något
i flash så det är väl kul. Men är klar nu så vet inte vad jag ska göra.

Nog med mitt babbel, så nu ska avsluta det hära och fortsätta spela
facebook spel.

Kommentarer
Postat av: bara bea

hej sötnos!



Längesen vi hördes av, hur äre? :) Hoppas vi ses snart. Puss

2010-12-22 @ 14:58:14
URL: http://beaaas.blogg.se/

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin