Kom in på Personbils!


Helvete så jävla skönt, kom in på personbilsteknik så nu blir det vännäs nästa.
sjukt skönt att veta att man kom in, jag blev så jävla glad så det är inte sant.

Jag börjar på måndag den 23, så jag har två veckor kvar, för att leta lägenhet.
så nu när jag kommer hem så blir det att börja söka.

just nu sitter jag iaf hos min älskade kusin Anna med Nattali, vi ska snart äta,
det blir spagetti och kötbullar. (GÖTT)

igår så for jag och Nattali ner till robertsfors, för att spela bilbingo men Anna, men det gick inte
bra ingen av oss vann, vi satsade på stor pengarna, men näe så vart det inte. 
iaf efter det så for vi hem till Anna och mumsade i oss massa med chips och såg på film
precious, den var sjukt bra, tipsar om den. 

Nu ikäll blir det nog att fara och bada, vi får se hur vi känner. 

Nu blir det iaf MAAT! 

skriver mer sen och bilder kommer senare. 



Harne Hoj!
 

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin