Godmorgon

Hejhej!

Jag vaknade ändå en ganska bra tid idag, måste ta och börja vända dygnet.
Idag tror jag att jag ska ta och städa mitt rum och  på börja packa lite.
Efter som det är bara några dagar tills jag lämnar lilla Ånäset och Drar till Vännäs.
Jag kommer bo med Timon. Men på söndag får jag vara ensam där. men hon kommer
tillbaka på måndag.

igår så gjorde jag inget alls under dagen, men sen kom Anna och
höll mig sällskap, så vi satt och pratade och hade det bara trevligt.

Och inte bara det utan min dator är dum, Jag har omformaterat den (igen)
men det funkar inte. så William ska fixa det åt mig. Så just nu sitter jag på
Williams dator för min inte FUNKAR.

Näe ska ta och börja städa nu.

Men jag skriver mer senare.





Harne Hoj!

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin