sorry

förlåt för så dålig uppdatering i helgen, men ska berätta lite kortfattat,
i fredags så for jag till skellefteå och var me nattali och vi såg film käkade chips
och skrattade, sen i lördags så senare på kvällen vart det att basta,det var jätte skönt
sen vart det film till tre nån gång sen på söndag så var de tänkt att jag skulle fara hem på kvällen
men vart att jag stannade under natten och tog sju bussen imorse ner till robban :P
lite drygt att sitta i en buss men det var värt  det var riktigt kul, det måste göras om

idag var man juh i skolan tråkigt som vanligt men det funkade sen när man kommer hem vart det att göra
läxor,hur drygt som helst. på onsdag ska jag fara till umeå med nattali
nu blire att tare lugnt ett tag sen film och sova (A)
btw min mami fyller år imrn så ett stort grattis till hon imrn

pz

Kommentarer

Kommentera!:

Namn:

Bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin